8 października 2012

MSZA ŚWIĘTA

W środę, 3 października, nasze dzieci wraz z nauczycielami, opiekunami brały udział we Mszy Świętej  z okazji wypadającego Święta Aniołów Stróżów. Uroczystej mszy przewodniczył ksiądz proboszcz Parafii Brzozów - Franciszek Goch.


Podczas homilii ksiądz Franciszek przybliżył nam wszystkim rolę Anioła Stróża, w życiu każdego człowieka. Aniołowie Stróżowie opiekują się każdym z nas z osobna, chronią przed różnorakim złem, które „czai się na każdym kroku" i jednocześnie wskazują nam drogę prowadzącą do tego co dobre, co miłe Panu Jezusowi.  Zaznaczył także, że każdy z nas - zarówno dziecko jak i dorosły, ma swojego „osobistego” Anioła Stróża, i że ważne jest, aby codziennie modlić się do Anioła Stróża. Ponadto zaznaczył, że anioły są bardzo skuteczne w działaniu, nie ma dla nich rzeczy niemożliwych, jeśli tylko szczerze prosimy.

Aniele Boży stróżu mój,
Ty zawsze przy mnie stój!
Rano, wieczór, we dnie, w nocy,
bądź mi zawsze ku pomocy!
Strzeż duszy i ciała mego
i zaprowadź mnie do żywota wiecznego.

Amen.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz